Re: Problem z duzym dyskiem ?

Autor: Bob <bob1_p_at_SPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 17:07:11 MET DST

W artykule news:452FD991.AA634026@wp.pl,
niejaki(a): Andrzej z adresu <andkas1@wp.pl> napisał(a):

> Jednocześnie zauważyłem, że w urządzeniach pojawił się twór
> o nazwie :
>
> "Promise SATA Console SCSI Processor Device"
>
> wychodzi, że jest to potrzebne do pracy z dużymi dyskami
> ale tylko, jak dużym dyskiem jest dysk startowy
>
> tylko co to jest ?
> nigdzie nie mogę znaleźć takiego sterownika ...
>
> czy ktoś ma płyte Asus P4P4P800-E Dlx i ma do zewnętrznego kontrolera
> Promise podpięty jakiś duży dysk ?

Sterownik znajduje sie napewno na plycie instalacyjnej, a tu jest link do
sterownika na stronie Asusa:

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=P4P800-E%20Deluxe

wybieramy katalog IDE. Nie mam co prawda tej plyty ale mam rowniez plyte
Asusa z kontrolerem Promise i ten "twor" to normalny sterownik u mnie nie
bylo problemow z instalacja dysku.

Bob