Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 16:27:12 MET DST

"Atlantis" egt0o4$5e4$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czy 1,5 zł za Verbatima czy Sony to aż tak dużo?? Te pięćdziesiąt groszy
> Cię aż tak bardzo ratuje, że warto oszczędzać na bezpieczeństwie danych?

Mam Toshibę SD-R 5372 -- płyt DVD Sony i Verbatim nie nagrywa w ogóle,
to znaczy nagrywa, ale nie do końca. :) Chyba żadnej Verbatim czy Sony
nie udało się jej poprawnie nagrać. Praktycznie nagrywa jedynie TDK DVDx8 i DVDx16,
ale z szybkością nie większą niż DVDx6. Przekraczanie tej szybkości skutkuje
praktycznie zawsze tym samym -- od połowy płyta nie jest (nie może być) nagrywana.
Mogę postawić logi z DVDDecryptera.

Niektóre płyty (EMTEC DVDx4 i DVDx8 na przykład) można nagrać, ale z szybkością mniejszą niż DVDx1. :)

E.