Re: Nagrywarka DVD do domu, kto spełni kryteria?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 11:58:48 MET DST

pluton napisał(a):

> Do tej pory do 3 lat uzywalem 4 modeli nagrywarek Lite-On. Niestety kazda
> miala swoje podobne wady a mianowicie, bardzo dlugi czas startu,

Zdefiniuj. :) To normalne, że nagrywarka musi złapać płytkę i rozkręcić
ją, zanim zacznie z niej czytać. :)

> tanie plytki nagrywala tylko przy najnizszych predkosciach,

A firmware uaktualniałeś? To typowy objaw, jeśli nagrywarka nie zna
danego nośnika... Poza tym od tanich płytek radzę trzymać się z daleka.
Czy 1,5 zł za Verbatima czy Sony to aż tak dużo?? Te pięćdziesiąt groszy
Cię aż tak bardzo ratuje, że warto oszczędzać na bezpieczeństwie danych?

> Chce wydac tak 120-140zl. Czy warto dalej pchac sie w Lite-On czy
> moze lepiej wybrac jakiegos NEC'a?

Ja mam starszego LiteOna (812S) ale to model z czasów, kiedy ten
producent robił naprawdę fenomenalne nagrywarki. Do dzisiaj pięknie
nagrywa. :)
Z innych polecałbym Pioneera DVR-111 lub NEC ND-4571A, chociaż prawdę
mówiąc teraz czekam na wyniki testów kolejnej nagrywarki tego
producenta: AD-7173. Co w niej ciekawego? Obsługa DVD-RAM2, co daje nie
tylko prędkość zapisy do 12x, ale przede wszystkim obsługę nośników
DVD-RAM drugiej generacji, z którymi starsze napędy (do 5x) nie są
zgodne z tego co słyszałem.

# /George Orwell - Rok 1984/