Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 11:53:58 MET DST

dalmashin wrote:
> nie odpowiem na pytanie kolegi ale przy okazji zapytam o coś podobnego. w
> laptopie mam wyjście słuchawkowe i wejście mikrofonu. cokolwiek podłączę
> pod mikrofon nagrywa się w mono a nie stereo. jest na to jakiś sposób
> oprócz zakupu zewnętrzej karty dźwiękowej z line-in? laptop toshiba
> satelite 1710.

Jeśli twoja karta rzeczywiście w ogóle nie ma line-in, to sam sobie
odpowiedziałeś...
Możesz ewentualnie sprawdzić dokumentację swojego laptopa, bo niektóre
karty muzyczne mogą zmieniać funkcję danego gniazdka. Nie wiem, co za
karta jest akurat w twojej Toshibie, ale np. ADI Soundmax AD1985 potrafi
to zrobić po załadowaniu odpowiedniego programu (i ręcznym ustawieniu
gniazd), a któryś inny ADI robił to nawet automatycznie.

--
macminer