Re: Zasilacz ATX 20-pinowy i płyta 24-pinowa

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 09:41:40 MET DST

maciejka napisał(a):
> bedzie dzialac, po prostu wkladasz obie wtyczki w jedno gniazdo. w
> instrukcji bedzie zreszta wszystko ladnie opisane. poza tym potrzebna
> ci bedzie dodatkowa 4pinowa wtyczka 12v do zasilania procka, wiec jesli
> nie posiadasz takowej to musisz kupic nowy zasilacz

Dawaj dalej takie rady to będziesz się później człowiekowi tłumaczył
dlaczego upalił płytę główną.

Osobiście nie spotkałem się jeszcze z zasilaczem który by miał 24 pinową
wtyczkę ATX (rozbitą na 20+4 tak jak piszesz) a nie miał 4-pinowej
wtyczki tzw. "P4". Natomiast znaczna większość PSU o konfiguracji
wtyczek opisanych przez Przemka to 20-pin ATX + 4-pin P4. Jeśli w takiej
sytuacji podepnie te dwie wtyczki do 24-otworowego gniazda ATX to
najzwyczajniej w świecie uszkodzi sprzęt. Pomijam już fakt, że bez
użycia siły tego nawet nie podepnie tak jak piszesz.

--
PSYLO