Re: Zasilacz ATX 20-pinowy i płyta 24-pinowa

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.plzmyla>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 09:56:17 MET DST

Przy odpowiadaniu na priv usuń z adresu końcówkę: zmyla
> Osobiście nie spotkałem się jeszcze z zasilaczem który by miał 24 pinową
> wtyczkę ATX (rozbitą na 20+4 tak jak piszesz) a nie miał 4-pinowej wtyczki
> tzw. "P4". Natomiast znaczna większość PSU o konfiguracji wtyczek
> opisanych przez Przemka to 20-pin ATX + 4-pin P4. Jeśli w takiej sytuacji
> podepnie te dwie wtyczki do 24-otworowego gniazda ATX to najzwyczajniej w
> świecie uszkodzi sprzęt. Pomijam już fakt, że bez użycia siły tego nawet
> nie podepnie tak jak piszesz.
Przyznam, że pierdoła jestem... rozbebeszyłem komputer i dokładnie
rozeznałem się w gęstwinie kabli... okazało się, że mam jak najbardziej ten
4-pinowy kabelek 2x12V + 2xGND :)
Leżał trochę zapomniany przymocowany do ścianki obudowy.
Mój MODECOM to rzeczywiście Feel 350W - ale mam nadzieje, za Athlon 3000+ na
GA-M55plus 3GS na nim ruszy?