Odzyskiwanie danych - duzy problem :/

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 20:01:26 MET DST

Witam, moj problem jest taki:
mam dysk 160gb
na starym komputerze mialem 2 partycje 30 i 100 bo wiecej nie widzial
cos mi sie schrzanilo w kompie i musialem je sformatowac :/
do odzyskiwania danych uzywalem GetDataBack i wszystko bylo ok - moglem
odzyskac dane ale z braku miejsca (ta 30gb partycje mialem zajeta a na ta
100 oczywiscie nie moglem kopiowac zeby nie nadpisac) nie robilem tego wiec
jak cos potrzebowalem z tamtych danych to uruchamialem je przez ww program.
Niestety komputer sie zepsul i wymienilem go na nowy przekladajac stary
dysk. Z tym ze teraz nowy komp widzi pelne 160gb i mam partycje 30 i 130 :/
Niby fajnie tylko teraz jest problem z GetDataBack bo nie moge odzyskac
tamtych danych :/ przy skanowaniu dysku widze jak "odzyskuja" sie stare
pliki ale pod koniec skanowania (wlasnie jak mija te 130gb) wyskakuje blad i
niby widze jakies pliki odzyskane ale zajmuja chyba 100mb i nie sa to zadne
znane formaty. Myslalem zeby przelozyc dysk do jakiegos starego kompa i tam
probowac odzyskac, tylko ze nie mam takiego wiec moze jest jakis inny
sposob? Ma ktos jakies sugestie ?