Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: muzyk <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 19:57:48 MET DST

> Teoretycznie firewire jest szybsze od usb, ale w praktyce przy dwóch
> śladach chyba nie powinno być problemu. Mimo wszystko inwestowałbym
> w firewire, bo więcej sensownego sprzętu wychodzi. PCMCIA chyba nie ma
> niczego ciekawego. Jedynie EMU, które niektórzy chwalą, ale znam parę
> osób, którzy używają wersję PCI i raczej bez rewelacji...

rozumie , zdaje sie ze moj laptop ma firewire , nie jestem teraz pewien jak
wyglada gniazdko fire wire - chyba cos tak jak telefoniczne isdn?

> No tak. Chodzi mi konkretnie o 'sample rate'. Większość interfejsów ma
> możliwość ustawiania. Niezbędnym minimum będzie 44.1 kHz.

tak 44,1

ten edirol ua 1x ma juz chyba 3 lata i wtedy byl taki 22 bit / 44,1

teraz norma sa do 196

uzywam 44,1

> BTW- potrzebowałbym saksu do jednego czy dwóch numerów. Posłuchaj sobie
> muzyki z sygnaturki i napisz jeśli byłbyś zainteresowany ;-)

czy sa konkretne nuty , szkic , harmonia czy trzeba zaimprowizowac?
sax ma byc w tle jako przeszkadzajka czy raczej potrztebne jest samoistne solo.

czy to te kawalki z sygnaturki ?