Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: muzyk <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 18:19:22 MET DST

> Są oczywiście jeszcze inne interfejsy na firewire jak np. M-audio FW410
> czy Presonus Firebox (którego mam, ale nie polecam jeśli korzystałbyś z
> mikrofonu dynamicznego). Można też pójść w kierunku PCMCIA, ale... chyba
> nie warto ;-) Poszukaj sobie informacji o tym Sapphire.

czy firewire ma jakies zalety w stosunku do usb albo pcmcia ?

czy jest to wszystko jedno ?
ktore z tych zlacz jest najlepsze lunb najsensowniejsze ?

> Saffire ma wszystko czego potrzebujesz.

tak to jest mniej wiecej to co potrzebuje w domu.

> Ale na pewno w dobrej częstotliwości nagrywasz, tak?

nagrywam zawsze wav a potem w zaleznosci od potrzeb komprymuja na mp3
najczesciej 250 -320 k

> No niestety na mikrofonach do sax'a sie nie znam. Przedwzmacniacz jest
> tam na 100%? Jesteś tego pewien, tak?

tak jest na 100 % lacznie t z regulatorem barwy. - mikrofon jest jeden z
lepszych jakie sa uzywane