Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: tattva <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 17:41:25 MET DST

muzyk napisał(a):
> mysle ze 2,5 - 3 k pln to jest granica , ktorej nie chce przekroczyc.

Jeśli z dwoma wejściami to chyba nie grozi Ci przekroczenie.
Ostatnio pojawił się (podobno) baaardzo ciekawy interfejs:
http://akutech.super.sklep.pl/sklep/product_info.php?cPath=10_14&products_id=609
Słyszałem o nim sporo dobrego i gdybym miał kupować to pewnie właśnie ten.
Tutaj masz test:
http://www.e-muzyk.pl/muzyk/servlet/Index?column=70&page_column=0&article=893

Są oczywiście jeszcze inne interfejsy na firewire jak np. M-audio FW410
czy Presonus Firebox (którego mam, ale nie polecam jeśli korzystałbyś z
mikrofonu dynamicznego). Można też pójść w kierunku PCMCIA, ale... chyba
nie warto ;-) Poszukaj sobie informacji o tym Sapphire.

> korzystam nie wiecej niz z 2 zrodel na raz ( flet i sax lub 2 flety)
> najczesciej jednak jedno zrodlo,
> czasami przydlaby sie jednoczesnie wejscie midi , ale niekoniecznie.

Saffire ma wszystko czego potrzebujesz.

> probki mam choc przez mp3 zawsze jakos znieksztalcone.

Ale na pewno w dobrej częstotliwości nagrywasz, tak?

> to jest lcm89 - firma sd - najlepsze co moze byc z przenosnych ma zasilanie z
> baterii 9 v lub oczywisci phantom 48 v

No niestety na mikrofonach do sax'a sie nie znam. Przedwzmacniacz jest
tam na 100%? Jesteś tego pewien, tak?

/tattva

--
kontakt: samborro maupa gazeta kropka pl
www.myspace.com/xanaxband