Re: Jedna z 3 - prośba o pomoc w wyborze płyty głównej

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 08:16:04 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns985BF3C52A08Bmbien@127.0.0.1...

> To ta karta jest VIVO? Jesli tak to masz problem.

Hmmm... nie bardzo kojarzę co to jest VIVO :(
Karta telewizyjna do KWORLD Philips 7134... jeśli o to Ci chodzi. W czym
widzisz problem?

> Nie lepiej A64 3200+ [ma lepszy do OC mnoznik x10] lub jesli mozesz
> jeszcze troche dolozyc naktanszy X2?

Myślę, że po przejściu z Celerona 800, Athlon 3000+ i tak przeniesie mnie w
inny świat, a przyszlosci najwyzej dokupie jakiegos X2 (na 939 tez przeciez
sa dostepne). Co do mnoznika - w Athlonie da sie go zmieniac?

> Nardzo dobry wybor - jedna z bardzo niewielu plyt pod AM2 z 4 PCI 2.3
> Wbudowana grafika na GF6100 lub 6150 jest wyraznie lepsza od GF2MX jesli
> chodzi o wydajnosc, oferowane funkcje a nawet zazwyczaj jakosc obrazu.
> Jedyny problem moze byc z VIVO - jesli masz to na grafice i uzywasz to
> komplikuje sprawe, ale i tak lepiej wtedy kupic z drugiej reki [czyli ~50
> zl] przyzwoita karte TV analogowej z wejsciem na chinc i DSUB niz
> koniecznie walczyc z szukaniem nowej plyty z obsluga AGP.

Powtarzam pytanioe - co to jest to VIVO? :)

> Jak to w budzetowych plytach GB - bez rewelacji, ale teraz kazda
> praktycznie plyta ma podstawowe opcje do OC. Te dla pasjonatow maja ich po
> prostu wiecej, ale do normalnego, spokojnego OC tego nie trzeba.

Jak wypada pod kątem OC w porownaniu do Asrock K8 939 Dual VSTA Uli-1695-225
?