Re: Proszę o pomoc w wyborze płyty i pamięci

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 14:33:26 MET DST

Przemek wrote:
> Pogrzebałem trochę w Internecie i wygrzebałem informacje o płycie Gigabyte
> GA-M55plus S3G BOX.
> Czy w cenie ok. 300zł warto ją kupić?
>
> Dla mnie ma plusy takie jak:
> - zintegrowana karta graf. (nie chcę za bardzo wywalać 200-300zł na kartę, a
> podejrzewam, że ta na płycie mi wystarczy - jak nawet czasem w coś gram to
> rzadko i nie są to żadne hity i nowości),
> - 2xATA 100 (mam 2 dyski i 2 napędy CD/DVD na zwykłym ATA),
>
> Interesują mnie opinie o tej płycie - zarówno jak chodzi o stabilność, jak i
> [...]

Nie bawie sie w O/C. Plyta chodzi stabilnie, nie ma zadnych problemow. Z
tym, ze ja wlasnie chce kupic karte graficzna, co by nie zabierac MB z
pamieci systemu.

Uwazaj na firewalla nvidii, chlopcy poszli po najmniejszej linii oporu,
zarzadzanie przez przegladarke www, ale instaluje sie caly serwer apache
(pod windows). Wiec jak dla mnie lekka przesada.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl