'Error reding data' na dysku - co z tym zrobić?

Autor: 0ws <0ws_at_poczta.fm>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 14:13:30 MET DST

Witam,

właśnie od jakiegoś czasu zaczynają mi się pojawiać takie krzaczki, jak
pracuje na drugim dysku (WD 120 GB S-ATA).
Usiłowałem własnie zainstalować SystemWorks ale się kłóci z moim AV/FW.

Więc mam następujące pytanie - co mogę z tym fantem zrobić? Bo
podejrzewam, iż mam po prostu 'bady' na dysku. Problem w tym, że nie
mogę teraz ot 'tak' zrobić formatu - najpierw muszę zgrać zawartość na
płyty.

Jest jakiś inny program niż NDD, który naprawia struktury plików, robi
'surface test' etc, etc?
Coś, co by mi pokazało, które pliki są w stanie 'ok' a które są
'walnięte' :-)

Pozdrawiam,

Adam