Re: Proszę o pomoc w wyborze płyty i pamięci

Autor: Przemek <przemolo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 12:44:45 MET DST

Pogrzebałem trochę w Internecie i wygrzebałem informacje o płycie Gigabyte
GA-M55plus S3G BOX.
Czy w cenie ok. 300zł warto ją kupić?

Dla mnie ma plusy takie jak:
- zintegrowana karta graf. (nie chcę za bardzo wywalać 200-300zł na kartę, a
podejrzewam, że ta na płycie mi wystarczy - jak nawet czasem w coś gram to
rzadko i nie są to żadne hity i nowości),
- 2xATA 100 (mam 2 dyski i 2 napędy CD/DVD na zwykłym ATA),

Interesują mnie opinie o tej płycie - zarówno jak chodzi o stabilność, jak i
możliwości podkręcania procesora, zmiany napięcia, itp. - czy ktoś mógłby mi
coś na temat możliwych zmian ustawień częstotliwości podać?