Re: Strasznie grzejacy sie Pentium D - dlaczego

Autor: <dopier_at_dalaj.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 09:57:40 MET DST

radarek napisał(a):

> No i jak to jest z chlodzeniem - brak wywiewu? Nie widac obrotow
> z wiatrakow obudowy na screenie, ale moze sa tylko nie podlaczone.

Nie mam wiatrakow na obudowie. Mam ja otwarta :-)

> W kazdym razie pierwsza proba to powinno byc fan control na off.

Cos jest nie tak, bo jak wylaczylem to dalej wiatrak kreci sie z
predkoscia max. 2500.
Podlaczony jest normalnie na 12V

Musze sprobowac z innym...

Dzieki.

   http://stakra.com | http://stes.art.pl
   stes@stakra.com
   One Of These Days I'm Gonna Get Organized