Re: wybór laptopa jakie fora ?

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 21:09:19 MET DST

Andyk napisał(a):
[ciach]
> IBM/Lenovo - fakt, godny uwagi.
[ciach]

Jako wstęp:
  Miałem okazję być posiadaczem kilku modeli (starych już) ThinkPadów
firmy IBM. Po wielu latach (zaznaczam) padło w nich to lub owo.
Odzyskiwanie haseł do dysków twardych (obieg po firmie), czy hasła
supervisora w biosie (cmosie?) wiązał się z wymianą płyty głównej, co
proponował jako rozwiązanie problemu serwis IBM.
  Z podobnymi problemami radziliśmy sobie łatwiej w przypadku innych
firm produkujących laptopy.

Pytanie:
  Czy w nowszych modelach IBM/Lenovo, w przypadku zgubienia hasła
supervisora, ewentualnie hasła(klucza?) na dysk twardy, również serwis
zaleca zakup nowej płyty głównej?

Pozdrawiam,

P.S. wybaczcie moje niezorientowanie