Re: Niesmiertelny problem - wybor LCD

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 21:10:52 MET DST

Maciek napisał(a):

> (...)
>
> Wielkie dzieki. Czekac nie moge - w 2007 musialbym dodatkowo inwestowac w
> pingle -10 dioptrii. Ten Viewsonic od dawna mnie kusi, tylko mala
> popularnosc marki powoduje problemy z pomacaniem i obejrzeniem na wlasne
> oczy - przynajmniej w Krakowie.

Dziwi mnie taki stan rzeczy, biorąc pod uwagę renomę marki ViewSonic w
samej Europie, o USA nie mówiąc.

W każdym razie, w Polsce najlepiej chyba kupić w sklepie Henwar.pl
(zbiera bardzo dużo pozytywnych opinii od kupujących), w każdym razie na
pewno go MAJĄ. Na ViewSoniki masz w Polsce 3-letnią gwarancję door2door
na wszystkie elementy monitora, dodatkowo 3-letnią gwarancję zero
badpikseli. Jak na nieznaną w kraju markę, której sprzęt można
uświadczyć tylko w tanich supermarketowych zestawach (low-endowe modele
na matrycach TN), to są wg mnie genialne warunki :)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS