Re: wybór laptopa jakie fora ?

Autor: Andyk <domelli_at_wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 12:01:50 MET DST

> Na marginesie, czy teraz wszystkie laptopy nie są "w pełni multimedialne"?
> Najlepiej trzymaj się znanych i sprawdzonych marek: IBM/Lenovo, Dell, HP,
> Apple (ale nie ostatnie modele z Intelem).
>
> Pozdr
> Lucar

 Z Dell`em miałem do czynienia. Nic specjalnym sie nie wyróżnia. Maja
stosunkowo słabe ogniwa, w porównaniu z konkurencją.

HP - dziwny stosunek podejścia serwisu do klienta - taka chodzi opinia

IBM/Lenovo - fakt, godny uwagi.

Ps: Nie chciałbym zaczynac nowego wątku, więc zapodam na tym: zastanawiam
sie nad gwarancją w konkretnym przypadku:
  - jeśli usterka bedzie się pojawiała w XP, i tylko tak bede mógł
ewentualnie pokazać w serwisie, a ja zakupiłem sprzęt z Linuxem ?

Andy