Niesmiertelny problem - wybor LCD

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 16:46:46 MET DST

Dobry ludzie,

Dopadla mnie koniecznosc pilnego zakupu monitora. Chce plaszczaka, ktory
bedzie stosowany przede wszystkim do pisania/pracy na tekscie, nastepnie do
gier, obrobki zdjec i wreszcie - czasem - tez do ogladania filmow. Musi byc
raczej uniwersalny, poza tym 20" zwykly lub panorama (rozdzielczos cpionowa
musi byc wieksza niz 1024 px)

Wstepny wybor padl na:

1. Philipsa 200W6CS

...i to by bylo na tyle. Juz w trakcie pisania tego posta doczytalem pare
niezbyt pochlebnych opinii o kilku modelach m.in. Viewsonica i zostalem na
razie z tym jednym. Bardzo prosze, doradzcie mi. Cenowo nie chce wychodzic
ponad 1800 zl - jak mowilem, zakup jest koniecznoscia.

Od razu zaznaczam - czytalem rozne testy dostepne w Internecie. Pytam
tutaj, zeby dostac dodatkowe opinie - im wiecej, tym lepiej.

--
pozdrawiam,
Maciek