Re: Jakiej marki baterie do APC Smart 700

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 17:02:08 MET DST

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem MadMan i rzekł:

> 3 lata może być ciężko, do Smartów 700 baterie mają okres trwałości 5
> lat (teoretycznie).

No to chyba 3 lata powinno być właśnie łatwiej niż 5 :) Przypuszczam, że
wina leży po stronie UPSa, który oszukuje, akumulatory są jeszcze do
wykorzystania w innym celu,jak sądzę. Pewnie sprzedawca nie skalibrował,
albo PowerChute coś pomieszał kiedy go jeszcze używałem.

> Poprzednie baterie (bodajże CBS właśnie) wytrzymały mi rok, obecne
> Haze na razie działają pół roku i nie pamiętam ile na pojemności
> straciły, ale bardzo mało (apcupsd prognozuje że potrzymią komputer
> SIGowy 23 minuty, a ostatnio miałem głębokie rozładowanie jak nie
> było mnie w domu, więc raczej dobrze wskazuje).

apcupsd używasz pod windowsem czy pod linuksem, tak przez ciekawość? I
którym programem kalibrowałeś te nowe akumulatory? Jakiej wersji
akumulatora używasz, AGM czy żelowego?

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8