Re: prosba o pomoc w wyborze notebooka

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 17:03:33 MET DST

Slawek <grupy@vp.pl> napisał(a):
> :) Moja filozofia jest taka żeby za dwa, trzy lata mieć już innego
> laptopa. Nie wiem, może jestem w błędzie ale wydaje mi się, że sprzęt
> komputerowy to tak idzie do przodu, ze trudno w tej materii o inwestycje
> na lata (no chyba, ze dobry monitor). Dlatego moja filozofia opiera się
> na tym, że patrzę do czego potrzebuję laptopa, dobieram takiego który
> spełnia te kryteria i jest tani. Jak sobie podzielę takie 2500 na 24
> miesiące to mi wychodzi skromny stuzłotowy abonament za wygodną pracę i
> tak to właśnie widzę.

Tez wyznawalem ta filozofie, do momentu gdy okazalo sie, ze z tych 24
miesiecy "wygodnej" pracy, kilka stracilem na bezustanna walke z padajacymi
czesciami, serwisem, niezgodnoscia sterownikow itp. Pewnie duzo zalezy od
szczesliwego trafu, ja go nie mialem:( Teraz, prawie od 3 lat mam ThinkPada
T42p i zadnych problemow. Konfiguracja dla moich potrzeb jest nadal w
zupelnosci wystarczajaca i sadze, ze bede mial spokoj przez nastepnych pare
lat. Juz teraz wiem, ze bedzie mi sie z nim trudno rozstac, a na marginesie
to dzisiaj wyglada tak jakby przed miesiacem oposcil fabryka i nie jest to
glownie moja zasluga. Warto rozwazyc taka alternatywe.
Pozdrowienia.