Re: prosba o pomoc w wyborze notebooka

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 21:16:12 MET DST

KaNo napisał(a):

> To jestes jeszcze w 'miodowym miesiacu'. Dobra reklama marki bedzie post,
> ktory sie zacznie od slow: mam tego laptopa od dwoch lat i jestem zadowolony!
> Jak bedziesz nim rzucal po siedzeniach, to nie napiszesz takiego postu, a
> wystarczy polozyc.
> Pozdrowienia.

:) Moja filozofia jest taka żeby za dwa, trzy lata mieć już innego
laptopa. Nie wiem, może jestem w błędzie ale wydaje mi się, że sprzęt
komputerowy to tak idzie do przodu, ze trudno w tej materii o inwestycje
na lata (no chyba, ze dobry monitor). Dlatego moja filozofia opiera się
na tym, że patrzę do czego potrzebuję laptopa, dobieram takiego który
spełnia te kryteria i jest tani. Jak sobie podzielę takie 2500 na 24
miesiące to mi wychodzi skromny stuzłotowy abonament za wygodną pracę i
tak to właśnie widzę.

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www
http://www.netteria.net - projektowanie stron www