Re: GF 7600 GS AGP

Autor: Krzysiek <bosskg_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 16:53:06 MET DST

Użytkownik "Stormy Waters" <as400WYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:7691.00000107.452d01fb@newsgate.onet.pl...

> nie pisalem konfiguracji bo nie chodzi mi o jakas tam konkrenta gre :)
> a jedynie czy zasilacz 300W dostarczy wystarczajaco pradu aby karta
> sie krecila.zlacze AGP daje cos ok 40W a nie moge znalezc nigdzie ile
> bedzie pradu zarl akurat ten model.
> stad pytanie czy 300W styknie i czy nie musze sie ratowac mocniejszym
> i czy tej akurat karty dodatkowo nie trzeba zasilac z dodatkowego gniazdka

No ale to czy pociagnie zalezy od pozostalych komponentow... a co do dodatkowego
zasilania... Jezeli karta je ma to musi byc podlaczone...Z tego co widze to
7600GS ma dodatkowe zasilanie i bez niego nie pojdzie...

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5