Re: GF 7600 GS AGP

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 08:30:11 MET DST

> pojdzie na chieftec 300W ?

Z tego co sprawdzalem, to taka karta pobiera stosunkowo malo pradu (wydaje mi
sie, ze maksymalnie jakies 30 watt).

Ale chcialem podczepic sie z moim pytaniem pod ten watek:
czy taka karta chlodzona pasywnie (standardowy gigabyte - nawet nie ma zadnego
silent pipe) bedzie wytwarzala duzo ciepla?
Pytam sie, bo chcialem ja wsadzic do dosc malej puszki (Shuttle SN95G5V3 XPC
barebone).
Zalezy mi na ciszy, ale rowniez na stabilnosci.
Moze ktos orientuje sie czy to dobry wybor?
Boje sie, ze karta bedzie sie bardzo grzala, a z nia pozostale elementy, co
doprowadzi do:
- zwisow i niestabilnosci
- glosnej pracy wiatrakow (przy wiekszej temperaturze wiatrak bedzie chodzil
szybciej i glosniej)