komputer - rozterki 'dinozaura'

Autor: hopla <no_at_mail.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 14:09:19 MET DST

czesc
zostalem 'zmuszony' do kupna komputera. glowne zastosowanie: projekty w
autocadzie. zastosowanie dodatkowe: filmy, muzyka, internet itp. na gry
jestem raczej za stary, chociaz... moze sie zdarzyc :-) poniewaz ostatni
komputer kupowalem lat temu z 6 troche z 'obiegu' wypadlem. w zwiazku z
tym - prosze o pomoc.

na pierwszy rzut oka najkorzystniejszy wydaje sie zakup procesora amd athlon
64 3500+ am2.
plyta msi k9n platinium nforce 570
dysk seagate 250gb z 16mb buforem.
zasilacz chieftec 400W do tego klawiatura mysz obudowa jakas nagrywarka dvd
i teraz zaczynaja sie schody:

czy lepiej kupic 2x512mb 667 geil czy jedna kosc 1024mb 800 kingmaxa? czy
moze jeszcze cos innego? czy kingmax to w ogole dobra firma? za duzo tych
pamieci i ciezko sie w tym odnalezc...

no i karta graficzna - czy radeon x1600pro bedzie dobrym wyborem? jakiej
firmy msi? saphire? czy moze lepiej x800gto? (tylko firmy power color - co
to za firma w ogole?)

bede wdzieczny za kazda pomoc i za nieodsylanie mnie do google, archiwum
itp. - gdybym znalaz odpowiedz na moje pytania to nie zawracalbym wam glowy
:-)

--
janusz