Re: Jaka karte Tv warto kupic??

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 13:41:31 MET DST

Grzegorz <adresos@wp.pl> w wiadomości
<news:egec8n$831$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Karta dobra jesli chodzi o obraz, ale niestety ma beznadziejny dzwiek,
> doslownie zero wysokich tonow w dzwieku ktory wytwarza. Ale jesli ma sie
> cienkie glosniki do kompa to nie zauwazy sie tego az tak mocno.

A na pewno używasz najnowszego sterownika? (Jest tych stron "leadteka"
trochę, wbrew pozorom, i nie zawsze są na nich te same wersje
sterowników/aplikacji). Bo ta przypadłość była poprawiona jakiś czas temu w
sterownikach (ale ja wole stary sterownik z wytłumionymi wysokimi, wg mnie
ma lepsze brzmienie pozostałych częstotliwości...)

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N nForce3 250 s754, A64 2800+ NewCastle, AC-Freezer64 Pro,
2x512MB Kingston@noname, Sapphire X1600pro 256MB AGP, Hyundai IQ-F910,