Re: wybór laptopa jakie fora ?

Autor: Andyk <domelli_at_wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 11:51:00 MET DST

Użytkownik "M@rek" <hukwytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:egfhod$vfm$1@walker.pcmedia.com.pl...
> Od dzis jestem posiadaczem tego wspaniałego laptopa - mowa tu o Acer 3692
> NWLMi. Olbrzymia jakosc za rozsadna cene. Jesli nie bedziesz nim rzucal to
> wszystko bedzie OK.
> Moj kolega ma poprzedni model od ponad roku Acer TM 2400 (jakos tak) z
> dorzuconym ramem do 768MB i chwali sobie. Jest wdrozeniowcem Symfonii (ja
> tez nim kiedys bylem) i jak zobaczylem jak fajnie mieli bazy danych to
> nawet
> mnie troche zaskoczyl.

Właśnie siedze ze znajomym , który zakupił takiego ACERA. W/g mnie
REWELA! Jakość zaskakująca. Nie wiem jak będzie z trwałościa.
Zauważyłem tylko ze klawiatura się ugina, jeśli się mocno naciska, ale
przy normalnej eksploatacji nie ma to żadnego znaczenia.
Sam czekam na dostawę, trzeba bardzo uważnie czytać specyfikację : np model
001 niczym sie nie różni od 007, ale jeśli się wgłębimy w ogniwo to ten
drugi ma 6cell baterię. A cena taka sama.
 Prawdopodobnie bedą dostępne za 10 dni, więc napewno podzielę sie
wrażeniami.

Andy