Re: Kupno laptopa na ebay z USA, płatności, przesyłka...

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 09:31:03 MET DST

Użytkownik "Konrad Rokicki" <rockykon@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eggr72$ejb$1@node4.news.atman.pl...
> Zamierzam kupić lapka, niestety w Polsce nie mogę znaleźć takiego sprzętu
> tym bardziej w takiej cenie jak znalazłem na ebay'u. I tu mam kilka
> pytań.. Jak to jest z wysyłka laptopa ze stanów, podejrzewam ze nie uda
> mi sie znaleźć kogoś kto by wracał teraz z wakacji w stanach, więc
> pozostaje wysyłka pocztą lub jakąś firma kurierską, czy w takim wypadku
> będę tez musiał płacić cło ??
> Jak to jest z płatnościami ?? Chyba najłatwiej będzie korzystać z PayPal
> .. jeszcze z tego nie korzystałem ale to chyba nie jest strasznie
> [...]

Najtańsza przesyłka to USPS
Wejdź na ich stronę internetową to zobaczysz ceny.

Płatność kartą kredytową przez PayPal jest prosta i błyskawiczna. O
przelicznik zapytaj w swoim banku.
Paczka przychodzi do Urzędu Celnego Pocztowego. Dostajesz zawiadomienie,
jeśli zawartość jest przesyłką prywatną musisz im napisać oświadczenie co
jest w środku. Clą, a Ty płacisz cło przy odbiorze (tak jakby przesyłka była
wysłana za zaliczeniem pocztowym).
Nie pamiętam jakie są stawki celne i czy są jakieś dodatkowe opłaty.
Ostatnio za przesyłkę o zadeklarowane wartości 100$ zapłaciłem ok 70 zł
opłat.

--
Paweł