Kupno laptopa na ebay z USA, płatności, przesyłka...

Autor: Konrad Rokicki <rockykon_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 21:10:19 MET DST

Zamierzam kupić lapka, niestety w Polsce nie mogę znaleźć takiego sprzętu
tym bardziej w takiej cenie jak znalazłem na ebay'u. I tu mam kilka pytań..

Jak to jest z wysyłka laptopa ze stanów, podejrzewam ze nie uda mi sie
znaleźć kogoś kto by wracał teraz z wakacji w stanach, więc pozostaje
wysyłka pocztą lub jakąś firma kurierską, czy w takim wypadku będę tez
musiał płacić cło ??

Jak to jest z płatnościami ?? Chyba najłatwiej będzie korzystać z PayPal ..
jeszcze z tego nie korzystałem ale to chyba nie jest strasznie
skomplikowane, a przelicznik ze złotówek na dolary tez nie powinien być
tragiczny.

czy ktoś Ma juz w tej kwestii jakieś doświadczenie i mogłaby się nim
podzielić ?? pozdrawiam