Re: Kupno laptopa na ebay z USA, płatności, przesyłka...

Autor: Lucar <lucar_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 10:48:20 MET DST

Konrad Rokicki <rockykon@wp.pl> napisał(a):

> Zamierzam kupić lapka, niestety w Polsce nie mogę znaleźć takiego sprzętu
> tym bardziej w takiej cenie jak znalazłem na ebay'u. I tu mam kilka pytań..
>
> Jak to jest z wysyłka laptopa ze stanów, podejrzewam ze nie uda mi sie
> znaleźć kogoś kto by wracał teraz z wakacji w stanach, więc pozostaje
> wysyłka pocztą lub jakąś firma kurierską, czy w takim wypadku będę tez
> musiał płacić cło ??
>
> Jak to jest z płatnościami ?? Chyba najłatwiej będzie korzystać z PayPal ..
> jeszcze z tego nie korzystałem ale to chyba nie jest strasznie
> [...]
Zwróć jeszcze uwagę na to, że wielu sprzedawców nie wysyła poza USA, a jeszcze
inni wysyłają, ale tylko do ograniczonej liczby krajów (które z reguły nie
obejmują Polski). Tak więc wybór będziesz miał mocno ograniczony... Poza tym
to z reguły oni wybierają sposób wysłania przesyłki i po prostu podają Ci
cenę. Zawsze więc upewnij się, czy towar będzie wysłany do Polski i za ile
przed rozpoczęciem licytacji.

Pozdr
Lucar