Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: <identyfik.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 08:24:58 MET DST

Franciszek Sosnowski <news@fran.pl> napisał(a):

> Dnia Tue, 10 Oct 2006 12:34:12 +0000 (UTC), Marcin tak nawijal:

> O, tak tak. Dzieki.

> Teoretycznie woda z ogniem nene, ale kotly parowe dzialaja.
> A na powaznie - kwestia doboru kopert.

No tak, ale niestety w grę wchodzi też bardziej elegancka papeteria, a nie
tylko "Koperty białe 10 szt z Tesco" :) Także możemy nie trafić na własciwe :(
A kocioł? Z woda sobie radzi, ale kleju bym do niego nie wlewał... Może kto
zaryzykuje i podzieli się wynikiem eksperymentu? ;)

> No 5sztuk kopert to nie jest, ale sprobuj kupic paczke i zobacz
> jak Ci idzie na Twojej pixmie. Moze sie uda przez allegro znalezc
> firme, co to zafakturuje?
> Co do predkosci i dupleksu: zeby to w dupleksie szlo rzeczywiscie
> predko, to bedziesz musial wybulic kupe kasy na takie odwracadlo
> do lasera. Nie podales kosztow, ale widzi mi sie, ze ponizej 2kzł
> raczej nie zejdziesz.

Te 2 k jeszcze do przeżycia by były... A może jednak odpuścić sobie te
koperty, kupić jakiś oddzielny atrament? Zostałaby kwestia jakiegoś NOWEGO
lasera z dupleksem i w miare ekonomicznym drukiem (może któryś hp - dość duży
rynek regenerowanych tonerów/bębnów jest...