Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: LUXOR <luxorWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 16:01:37 MET DST

Marcin napisał(a):
> Witam,
> musze doradzić znajomemu kupno drukarki, a ponieważ drukarki o taich
> parametrach jakie on potrzebuję to nie moja domena - zwracam się o pomoc do
> Was. Wymagania są w sumie proste, ale zwyczajowe szukanie po googlach itp daje
> mi nie do końca takie rezultaty jakkie potrzebuję :(
> Niezbędne są:
>
> - automatyczny podajnik kopert
> - automatyczny druk dwustronny
>
> To są kluczowe potrzeby, one musza zostać zaspokojone. Co oprócz tego? Reszta
> jest w miarę płynna - drukarka ma być nowa, raczej ekonomiczna, obciążenie -
> [...]
Witam
Jezeli uzywana polecam LJ 4050 HP jesli nowa to chyba 4300 ale sam nowy
podajnik kopert potrafi kosztowac ok. 1 tys zl

Uzywana drukarka 4050 to koszt 300 zl tylko poszukac do niej duplexu i
podajnika kopert chyba wchodzi 150 szt lub 250 szt
Uzywam takiego rozwiazania i jest super - a co do kopert to sa robione w
tej chwili takie ktore maja tasme zabezpieczajaca i bez problemu na nich
  sie drukuje w laserze

LUXOR