Re: Drukarka z automatycznym podajnikiem kopert?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 16:23:32 MET DST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 12:34:12 +0000 (UTC), Marcin tak nawijal:

> Co do wałków to chyba chodzi o fuser.

O, tak tak. Dzieki.

> Co do kopert - no właśnie oglnie chyba
> laserówka + klej to nie jest optymalne połączenie :|

Teoretycznie woda z ogniem nene, ale kotly parowe dzialaja.
A na powaznie - kwestia doboru kopert.

> nadruk na płycie CD, ale akurat te bajery nie będa wykorzystywane
> - bardziej
> liczy się po prostu szybkość i jakość - niekoniecznie kolor...

No 5sztuk kopert to nie jest, ale sprobuj kupic paczke i zobacz
jak Ci idzie na Twojej pixmie. Moze sie uda przez allegro znalezc
firme, co to zafakturuje?
Co do predkosci i dupleksu: zeby to w dupleksie szlo rzeczywiscie
predko, to bedziesz musial wybulic kupe kasy na takie odwracadlo
do lasera. Nie podales kosztow, ale widzi mi sie, ze ponizej 2kzł
raczej nie zejdziesz.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...