Re: spowolnienie kompa-co jeszcze sprawdzic?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 02:09:45 MET DST

"nuclear" napisał:

> czy nie powinno byc jakis komunikatów ze sie on "łata"
> w danym momencie?

AFAIR zależy to od jakichś opcji w Centrum Zabezpieczeń, ale zazwyczaj jedynym
widocznym sygnałem jest proces svchost zżerający niemal cały czas procesora.

> no i sadze ze przy instalacji raczej sie nie latał a tez rakieta to nie była

Może dysk się przestawił w jakieś PIO albo wyłączył się któryś cache (nie wiem
jak to jest teraz, dawniej był Level 1 i 2)? Ale podejrzane jest to, że Linuch
się nie muli.

JoteR