Re: spowolnienie kompa-co jeszcze sprawdzic?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 01:56:23 MET DST

> Tylko pod Windą, czy pod innymi systemami (jakiś Linuch Live) też?

odpalilem knoppixa, to nie mialem zastrzezen ;-)

> Chyba w Menedżerze Zadań? Czy to svchost tak szaleje?

racja, menedzer zadan ;-) a muli.. kazdy chyba proces muli - jak wywswietlam
menu start to 100% explorer, tak przesuwam okno menedzera zadan to jego
(taskmsgr) proces ciegnie 100% procka, tak wiec nie mozna wskazac
konkretnego..

> Jak to nie, skoro to jakiś windziany proces obciąża Ci procesor?

mam wrazenie jakby tego procesora było "za mało" ;-) a procesy brały tyle
ile normalnie

> Przebiegła szybko i sprawnie, czy też się muliła?

nie zarywało, ale wolniej niz zwykle

> A posadziłeś to XP razem z SP3? Raczej nie, bo jeszcze nie wyszedł, więc
> biedna Winda usiłuje się połatać, a że sporo się tego uzbierało, to i
> muli. To
> ostatnio najczęstsza przyczyna.

no własnie, mam SP2, wiec, teroeczynie by to było, ale czy nie powinno byc
jakis komunikatów ze sie on "łata" w danym momencie? no i sadze ze przy
instalacji raczej sie nie latał a tez rakieta to nie była