Re: spowolnienie kompa-co jeszcze sprawdzic?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 12:23:21 MET DST

> AFAIR zależy to od jakichś opcji w Centrum Zabezpieczeń, ale zazwyczaj
> jedynym
> widocznym sygnałem jest proces svchost zżerający niemal cały czas
> procesora.

no to w takim razie nie to

> Może dysk się przestawił w jakieś PIO albo wyłączył się któryś cache (nie
> wiem
> jak to jest teraz, dawniej był Level 1 i 2)?

gdzie to jednoznacznie mozna stwierdzic? bo w biosie napisał obok siebie
PIO4 UDMA5 (i cos tam jeszcze) wiec rozumiem ze to sa obsługiwane tryby, a
nie wiem gdzie sprawdzic gdzie jest obecnie uzywany

Ale podejrzane jest to, że Linuch
> się nie muli.

z drugiej strony knoppix w ogole nie wykorzystuje dysku twardego - laduje
sie z cd do ramu, wiec jego szybkosc dzialania nie zalezy od HD