Re: spowolnienie kompa-co jeszcze sprawdzic?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 01:28:48 MET DST

"nuclear" napisał:

> witam, zauwazyłem ostatnio razący spadek wydajnosci komputera

Tylko pod Windą, czy pod innymi systemami (jakiś Linuch Live) też?

> w menedzeze urzadzen, uzycie procesora jest wtedy 100% ..

Chyba w Menedżerze Zadań? Czy to svchost tak szaleje?

> nie jest to wina systemu(win xp),

Jak to nie, skoro to jakiś windziany proces obciąża Ci procesor?

> bo reinstalka systemu

Przebiegła szybko i sprawnie, czy też się muliła?

> (polaczona z calkowitym formatem dysków) nic nie zmieniła, dalej muli.

A posadziłeś to XP razem z SP3? Raczej nie, bo jeszcze nie wyszedł, więc
biedna Winda usiłuje się połatać, a że sporo się tego uzbierało, to i muli. To
ostatnio najczęstsza przyczyna.

JoteR