spowolnienie kompa-co jeszcze sprawdzic?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 00:57:54 MET DST

witam, zauwazyłem ostatnio razący spadek wydajnosci komputera - np obraz
szarpie przy przesuwaniu okien, nie mowiac o bardziej skomplikowanych
operacjach... w menedzeze urzadzen, uzycie procesora jest wtedy 100% .. no
ale od poczatku: moja konfiguracja to: sempron 64bit 2500, asus K8N, 512ram,
radeon 9600, WD80Gb. nie jest to wina systemu(win xp), bo reinstalka systemu
(polaczona z calkowitym formatem dysków) nic nie zmieniła, dalej muli. z
ciekawosci wgrałem od nowa bios(nie spodziewalem sie z reszta poprawy) ale
nic to nie dało. uruchomilem program Aida, i wyszło mi ze czas
odczytu/zapisu Ram-u jest w porzadku, tak jak bylo od nowosci. podejrzewam
płyte główną, szczególnie ze od kilku miesiecy nie dziala mi usb (tzn,
wykrywa urzadzenie ale go nie rozpoznaje) co to moze byc, ewentualnie jakie
narzedzia polecacie zeby sprobowac okreslic gdzie jest problem?