Re: Jaka karte Tv warto kupic??

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 19:59:26 MET DST

To był 9 październik (prawdopodobnie poniedziałek), gdy o godz. 22:42
*Grzegorz* napisał(a):

> Karta dobra jesli chodzi o obraz, ale niestety ma beznadziejny dzwiek,
> doslownie zero wysokich tonow w dzwieku ktory wytwarza. Ale jesli ma sie
> cienkie glosniki do kompa to nie zauwazy sie tego az tak mocno.

Nie zauważyłem, a dźwięk mam Soundstorma i podpiętę to wszystko pod AUX
takiej starej wieży Sony z porządnymi kolumnami. Zresztą podczas oglądania
TV wysokie nie są aż tak potrzebne, no chyba, że ktoś muzyki sporo słucha
na TV ;).

--
To ja, Krasnal...