MSI 6321 - 694D - Działa tylko na 66Mhz

Autor: J.M.Oizo <spam>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 19:38:28 MET DST

Płyta ta jest na chipsecie Via 133A.

Według strony producenta powinna ona bez problemow obsługiwac procesory PIII
do 1Ghz , nawet na szynie 133Mhz.

Załozyłem w nia dwa procesory PIII 933Mhz na szynie 133Mhz ale jak ustawie
FSB na Auto to płyta tylko pyka - tzn pykanie wydostaje sie ze speakera.

Płyta odpala tylko wtedy gdy ustawie FSB na 66Mhz.

Moze ktos kiedys miał taka płyte i cos o niej wie - jak odpalic na niej dwa
procki 933Mhz???

P.S. mam wgrany najnowszy bios do niej - wersja 1,9