Re: problem z dyskiem jakiś błąd - POMOCY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 13:12:01 MET DST

Użytkownik "rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:egfskl$5fb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Piotr " <pioterko.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego zaraz NTG? Może to uszkodzenie dysku

Sure. Byłoby to wszakże wyjątkowo niespotykane uszkodzenie ;->.

[...]
> Scandisk nie zawsze znajduje wszystkie błędy
> Programy diagnostyczne producentów w większej ilości Tak.

Scandisk - być może. I nic w tym dziwnego, bo to program rodem z DOS-a. W XP
jest stosunkowo skuteczny chkdsk, tylke że niekiedy trzeba go uruchamiać
spod Konsoli Odzyskiwania. Ale jak już wcześniej napisałem - wszelkie
problemy z systemem plików to na tej grupie NTG, więc EOD.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/