Re: nowa grafika i "wolniejszy" procesor

Autor: Nautes <login.nautes_at_serwer.interia.kraj.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 00:22:25 MET DST

Michal Bien w <news:Xns9857EF46F8210mbien@127.0.0.1> napisał(a):

> No to OK, warto tylko pamietac by nawet zwykly monitor z wtyczka DSUB
> podpinac przez przejsciowke DVI-I<>DSUB, bo te rozwiazania na tasmie sa
> jedna z najgorszych rzeczy jakie mozna zrobic. Skoro wydajnosc nieistotna
> to grafice mozna zarzucic tylko powyzsze, na plus za to pasywne chlodzenie
> i akceleracja HDTV.

A czy jest możliwe, że przez tą "taśmę" nie da się osiągnąć wyższych
rozdzielczości? jak napisałem w 1afvi5bfmq7os.dlg@message.id

/
Kolejne pytanie troszkę ntg - jakie zastosować sterowniki pod XP do grafiki
Asus V9400-X/TD/64M/A na płycie Abit BF6? Nvidia najnowsze, orginalne z
płytki pokazują 16 kolorów + 640. Zmienia na wyższe tryby, pyta czy
zachować, ale rezultatu nie widać. Później i tak we właściwościach pokazuje
16 kolorów. Na razie chodzi na SVGA na 24, albo 32 bity (nie pamiętam) +
800*600. Taki to sobie komputerek powstał z pozostałości różnych.
/

Pozdrawiam serdecznie,
Sławek