Re: nowa grafika i "wolniejszy" procesor

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 17:57:48 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Co to za plyta? I czy wczesniej bylo OK i "samo sie przestawilo" czy
> miales zanizone taktowanie od poczatku na tej plycie? Poszukaj zworki na
> plycie do zmiany FSB100/133 - starsze plyty ja jeszcze mialy i ustawienie
> w setupie na sztywno 133 MHz potrafily wymuszac bez zmiany mnoznikow,
> a ponad 43 MHz na PCI i 86 MHz na AGP malo ktory system zniesie.

Płyta to Gigabyte GA-7DXE aktualnie z biosem F6a(Beta) /z F5 było to
samo/ . Przed zainstalowaniem tej karty wszystko było w porządku na
1000%, żadne taktowanie nie było zaniżone, wszytsko śmigało tak jak ma
śmigać. Postaram się poszukać tej zworki, ale nie jestem w tym dobry :(
Dzięki za wszystkie rady.

Pozdrawiam, PiotrekN.