Re: nowa grafika i "wolniejszy" procesor

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 23:31:18 MET DST

PiotrekN <p_nizio@wp.pl> wrote:

> Ja nie kupiłem tej karty ze wzg na gierki bo kompletnie nie gram, bo
> nie nawidze tego:) Kupuje monitor LCD i chcialem go podpiac pod DVI, a
> wydajność tej karty....wszystko jedno, aby nie była gorsza od starego
> geforce'a 4 MX 440 SE.

            No to OK, warto tylko pamietac by nawet zwykly monitor z wtyczka DSUB
podpinac przez przejsciowke DVI-I<>DSUB, bo te rozwiazania na tasmie sa
jedna z najgorszych rzeczy jakie mozna zrobic. Skoro wydajnosc nieistotna
to grafice mozna zarzucic tylko powyzsze, na plus za to pasywne chlodzenie
i akceleracja HDTV.

> W BIOSie mam w dziale: Frequency/Voltage Control - tylko opcję
> Enable/Disable CPU Frequency Control. Aktualnie jest disable a pod
> spodem wyświetla się "spalone" - CPU Clock 133, gdy dałem w/w opcję
> na Enable i wpisalem 133 na siłę, zamiast pulpitu mam jakies dziwne
> paski, ogólnie system nie odpala się. Poza tym w moim biosie nie mozna
> nic zmienić, mam niezbyt najnowszą płytę, aktualizacja BIOSu też nic
> nie wniosła.

            Co to za plyta? I czy wczesniej bylo OK i "samo sie przestawilo" czy
miales zanizone taktowanie od poczatku na tej plycie? Poszukaj zworki na
plycie do zmiany FSB100/133 - starsze plyty ja jeszcze mialy i ustawienie
w setupie na sztywno 133 MHz potrafily wymuszac bez zmiany mnoznikow,
a ponad 43 MHz na PCI i 86 MHz na AGP malo ktory system zniesie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl