Re: Szbkość HDD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 22:14:11 MET DST

"PAndy" ege2jh$sul$1@news.onet.pl

> Nie odbiega w zaden sposob...

Forsowanie swego stanowiska nic nie daje.

> LBA tylko transluje adres fizyczny na
> logiczny zrozumialy dla IDE

Zdanie trochę pozbawione treści. ;)

> zwykla analiza przeplywnosci danych wskazuje scisla zaleznosc miedzy
> polozeniem sektora a predkoscia jego zapisu/odczytu

Tak więc ta analiza pokazuje niezależność. :)
Poza tym (jak już pisałem) nie wiem, gdzie położny jest
sektor o danym numerze, to znaczy jak numerowane są sektory,

> Niestety/stety podzial na sciezki zostal zachowany - zmiana sciezki
> wiaze sie zk oneiczno0sci zmiany polozenia glowic,
> ustalenia/ustabilizowania, zlapania synchronizacji i dopiero mozna
> rozpoczac proces przesylania danych.

Rewelacja. ;) (z której niestety nic nie wynika)

> Nie, sprawdz narzedziem do testowania transferow na dysku.

Jakim? Bo już całe masy narzędzi mam za sobą.

Dzięi.

E.