Re: Szbkość HDD

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 22:52:37 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in
message news:egeaip$5ce$1@flis.man.torun.pl...

> "PAndy" ege2jh$sul$1@news.onet.pl

> Forsowanie swego stanowiska nic nie daje.

Powiedz to konstruktorm HDD - ja nie bede z Toba polemizowal

> Zdanie trochę pozbawione treści. ;)

IDE posiada pewne ograniczenia (rejestry w ktore wprowadza sie numer
cylindra, talerz itd - struktura ta dawno juz przestala odpowiadac
realnej geometri dysku - nie ma np 128 talerzy ;) )

> Tak więc ta analiza pokazuje niezależność. :)
> Poza tym (jak już pisałem) nie wiem, gdzie położny jest
> sektor o danym numerze, to znaczy jak numerowane są sektory,

Prawdopodobnie liniowo - rzecz jasna nie wskaze ci zrodla ale logika
(pozycjonowanie mechnizmu, konstrukcja servo itd wskazywac moga ze uklad
jest liniowy - gdybym byl konstruktorem to wybralbym takie wlasnie
rozwiazanie - minimalizujace koneicznosc wachlowania zestawem glowic...)

> Rewelacja. ;) (z której niestety nic nie wynika)

Wynika wiele... sprobuj odczytac dysk w trybie rnd i porownaj z odczytem
sekwencyjnym - roznica w czasie wskaze wlasnie narzut na sprawy zwiazne
z mechnika - zuwaz tez jak bedzie rosla temperatura dysku

> Jakim? Bo już całe masy narzędzi mam za sobą.

Hd Tach?

> Dzięi.

np