*dobra* firma w warszawie składająca kompy na zamówienie?

Autor: hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.com>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 20:59:21 MET DST

hej
szukam firmy która złoży mi coś pośredniego między pecetem a serwerem.
oczywiście na sieci takich firm i firemek są setki, ale ponieważ będzie
mnie to kilka tysięcy kosztowało wolałbym wybrać firmę co do której mogę
przypuszczać, że to co mi dostarczą będzie ok.

czy możecie mi kogoś polecić? tzn. kogoś == firmę, bo będę chciał
fakturę, gwarancję itd.

o ile ma to znaczenie - potrzebuję zbudować peceta ze sporą ilością
dysków - w zależności od tego co mi zaoferują - od 2 do 5 terabajtów.

aha - dobrze by było (stąd crosspost) by firma ta choćby wiedziała co to
linuks. by się nie okazało, że sprzęt który dostanę nie ma prawa u mnie
zadziałać "bo mam jakiś dziwny system".

depesz

--
mój boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam
coś do powiedzenia.                                      (c) 1998 depesz