Re: *dobra* firma w warszawie składająca kompy na zamówienie?

Autor: Tarcamion <tarcamion_at_wytnij.to.tlen.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 21:46:30 MET DST

hubert depesz lubaczewski napisał(a):
> hej
> szukam firmy która złoży mi coś pośredniego między pecetem a serwerem.
> oczywiście na sieci takich firm i firemek są setki, ale ponieważ będzie
> mnie to kilka tysięcy kosztowało wolałbym wybrać firmę co do której mogę
> przypuszczać, że to co mi dostarczą będzie ok.
>
> czy możecie mi kogoś polecić? tzn. kogoś == firmę, bo będę chciał
> fakturę, gwarancję itd.
>
> o ile ma to znaczenie - potrzebuję zbudować peceta ze sporą ilością
> dysków - w zależności od tego co mi zaoferują - od 2 do 5 terabajtów.

> [...]
Jak nie znajdziesz w Wa-wie to spróbuj koło Katowic. Jest firma Viancom.
Wiem, że tam jest gość co ci to złoży tak żeby ci to na Linuksie
działało. Ma dość tanio i nie składa na badziewiu. Może kurierem ci
wysłać, a ma dość tanio. Tylko, że oni sprzedają tylko firmom, nie
klientom indywidualnym. Tel. 516 198 162. Zobacz, może się opłaci. Nie
wiem co prawda czy sprzedają serwery takie o jakie tobie chodzi, ale
sprzęt składają naprawdę dobry.