Re: Laserowy kombajn - wybór (długie)

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 20:31:35 MET DST

MOHenry(k) napisał(a):

> ... HP ma tylko 12 miesięcy gwarancji. ...

> ... Ma ktoś jakieś doświadczenia? Awaryjność? ...

Nie z tym modelem, ale HP ma u mnie przechlapane, co można ściśle
powiązać z długością okresu gwarancji. Mam w robocie kilka (dokładnie 3)
3330 i już w czasie trwania okresu gwarancyjnego (wtedy jeszcze 2
letniego) zaczęły nawalać lampy skanerów. Skutkowało to tym, że
urządzenie się w ogóle nie odpalało, bo stwierdzało błąd skanera. Teraz
jakieś mądrale kupili model 3020 (jakieś pół roku temu, też 3 sztuki).
To nowe i się jeszcze nie zdążyło popsuć, ale problem polega na tym, że
nie chcą mi do tego kupować tonera bo za drogi... Ale nie o to biega.
Dowcip polega na tym, że już od jakiegoś czasu słyszy się, że z jakością
u HP to się już skończyło jakiś czas temu, co można uzasadnić tą tylko
12-miesięczną gwarancją. Więc moja sugestia brzmi: odpuść sobie HP.

--
Slaw