Laptop matryca [long]

Autor: <Luc_at_s2003>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 13:23:39 MET DST

Witam

Mam problem z matrycą. Otóż w laptopie Dell C800 została uszkodzona matryca
(potraktowana z łokcia) i po prostu pękła.
Logiczne jest wymiana matrycy, więc została zakupiona na allegro ale...
Nie jest to ta sama firma matrycy ( była Hitachi, a dostałem IBM),
sprzedawca zapewniał że od właśnie C800. Gdy podłącze wymienioną matrycę to
włącza się np połowa ekranu lub 1/4 i świeci w różnych kolorach i
przestaje...
Z matrycą nie dostałem takiego dodatkowego "układu scalonego" myślę że to
inwerter ale nie znam się na tym tak dobrze. Przełożyłem więc z tej starej
matrycy, ale dzieją się właśnie te "cyrki".

Pytanie czy matryca którą kupiłem jest ok i czy ktoś wie czy ten inwerter
MUSI być od tej matrycy???

Dziękuję za odp i pozdrawiam

Lucas